miercuri, 9 aprilie 2014

Don’t walk alone

 Stateam si constientizam cat de norocoasa sunt sa il am alaturi pe al meu sot, trup si suflet. In timp ce scriam ultimul articol (pe nerasuflate, ca asa mi-a venit inspiratia), imi trimite prin sms un citat:       

“ Inspiration exists, but it must find you working”- Pablo Picasso.


How cool is that? Nu stia ca m-am apucat sa scriu (pentur ca de obicei scriu seara, dupa ce culcam copila), in schimb stia ca sunt la munca J. Si pe mine tocmai ce ma lovise inspiratia. Si care sunt sansele ca dintre toate variantele de a-mi trimite un mesaj in Universul asta, sa mi-l trimita tocmai pe cel de care aveam nevoie la momentul respectiv? :)

Ei bine, asta a fost momentul zilei pentru mine: momentul in care mi-am dat seama cat de norocoasa sunt sa-l am alaturi , gata sa ma sustina oricand. Si m-am gandit si la cei ce inca nu au ajuns aici. Ei … ce fac? Ce fac nu stiu, dar ce pot face stiu: pot sa daruiasca, asa cum fac oamenii de valoare.

Nu trebuie sa primesti intotdeauna ca sa fii fericit- cred ca mai important este sa stii sa daruiesti. Sa stii sa fii alaturi de cineva- cred ca asta este o arta, pe care cati dintre noi stiu sa o cultive? :)

Pentru cei ce inca nu au cunoscut fericirea de a darui- cele mai frumoase daruri pe care le poti face pe lumea asta sunt cele pe care le dai neconditionat pentru copii tai/ pentru familia ta/ pentru tine/ pentru cei din jurul tau- si nu neaparat in ordinea asta J.

Asa ca dragii mei, invatati sa daruiti si veti invata sa primiti. Viata este prea frumoasa ca sa mergeti pe acest drum singuri.

Think so?

Catalina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu