duminică, 15 iunie 2014

Fericirea nu este o himera


Hey there,

Stiu, am lipsit.
Dar am lipsit motivat, mi-am incarcat bateriile cu fericire: cu oamenii din jurul meu, cu capsiuni, inghetata,  cu Sofia, cu tot ce mi s-a intamplat.
Nu te gandi ca am castigat la loto, ar trebui sa incep sa joc macar J. Nu te gandi ca am avut o revelatie- nu s-a intamplat nimic de genul. Si stii de ce? Pentru ca fericirea nu este o himera dupa care alerg in calatoria asta numita viata. Fericirea este in fiecare dintre noi, iar pentru a o vedea pentru mine a fost  suficient sa deschid ochii.
Uita-te bine in jur. Apreciaza tot ce ai. Apreciaza si ce nu ai pentru ca iti da un scop in viata. Apreciaza oamenii minunati din viata ta, apreciaza si oamenii care nu iti sunt pe plac pentru ca de la fiecare dintre noi ai ceva de invatat.
Nu conteaza destinatia calatoriei cat conteaza ceea ce devii odata ce ai atins-o. Nu uita asta.
Viata ta este plina de minuni in fiecare zi- pentru ca te trezesti.  Nu ma crezi? Intreaba un bolnav de cancer. Apoi intreaba un copil flamand ce gust are friptura pe care o lasi in farfurie la masa, intreaba un orb cum isi imagineaza un rasarit de soare, intreaba un tata cum isi creste copiii fara mama si exemplele pot continua. Din pacate la nesfarsit.
 Pentru ca in lumea asta nimic nu este drept si nici intamplator. Iar tu esti un caz fericit. Deocamdata. Asa ca apreciaza tot ce ai ACUM, pentru ca fericirea este ACUM . Si cu ajutorul tau va fi langa tine si maine, si poimaine si pentru norocosi pentru totdeauna.
 Nu astepta ca fericirea sa vina sa te loveasca peste ochi intr-o zi spunandu-ti “uite, am venit, eu sunt FERICIREA”. Sper ca stii ca lucrurile nu vor sta asa niciodata. Cu toate astea o faci- astepti si tot astepti. Dar ce astepti, ma rog, cand totul e la tine?
Daca ma intrebi pe mine ce motive ai sa stii ca esti fericit ACUM, am eu cel putin 100 pentru tine. Completeaza-ma tu :).

Seara plina de fericire iti doresc!
Cu drag,

Catalina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu