joi, 21 august 2014

Ce astepti?

Buna dragilor,

Long time no see :)
Revin astazi cu forte proaspete desi am pneumonie in toiul verii (tipic ), sa va împărtășesc cateva ganduri pe care le-am tot avut in ultima vreme. Astazi vreau sa ma opresc la probleme.


Desi nu este un secret faptul ca in fiecare zi avem fel si fel de situatii de depasit, este un mister faptul ca alegem sa ne incarcam cu ele de fiecare data, ca si cand doar noi am avea parte de o zi mai puțin grozava, spre deosebire de toate sufletele ce ne inconjoara. Ma intreb: lucrurile stau asa? Cunoasteti pe cineva care sa aiba doar zile perfecte?  Eu una nu cunosc :). Si atunci, de ce alergam după cai verzi pe pereti, asteptandu-ne ca fiecare dimineata sa ne aduca numai lucruri magice?
Nu stiu daca ati auzit sau urmarit One minute with Maxwell, cu John Maxwell. Vi-l recomand cu caldura. In fiecare dimineata alege un cuvant si, timp de un minut, tine un speech scurt si de maxim efect. Mi-a fost recomandat de prieteni dragi si de atunci il urmaresc cu mare interes.  Ei bine, iata ca mi-a luat doar un minut, intr-o dimineata, sa aflu cu stupoare ca toata lumea are probleme. Zi de zi :). Este un adevar, clar, insa m-a surprins faptul ca, desi stiam, nu m-am gandit niciodată serios la asta. Pentru ca nu vedeam lucrurile ASA. Acel minut m-a invatat ceva extrem de pretios pentru mine, suficient sa vad lumea cu alti ochi. Va intrebati despre ce vorbesc, nu? Ei bine, secretul sta in CUM alegi sa gandesti aceste obstacole. Te poti incarca, supara, frustra sau te poti gandi ca asta e viata, un nesfarsit cerc de probleme, iar tu, daca nu ai fi un om puternic, nu ai putea sa le depasesti. Ca atare, ai solutia sa te trezesti in fiecare dimineata pregatit sa faci fata la tot ce te asteapta, si sa intelegi ca asta este realitatea vietii. Daca am gandi in solutii pentru probleme in loc sa ne gandim doar la probleme si la cat de oropsiți suntem, am trai zile mai bune.

Asa ajung la punctul 2 si o sa te intreb: Ce astepti ? Care e planul? No one else is comming! Nimeni nu o sa vina sa faca ceva, orice, in locul tau! Nu mama, nu tata, nimeni! Si atunci...de ce astepti? Ce astepti? Pe ei? Pe altcineva? Pe cine? Ei te pot ajuta dar pana la un punct si doar daca vrei sa fii ajutat- doar asa vei sti sa ceri. Ai tai te-au invatat sa mergi, insa nu au mers in locul tau. Te-au invatat sa mananci, dar nu au mancat in locul tau. Intelegi unde bat? Cele mai importante realizari din viata ta au fost realizarile tale. Imi iubesc enorm parintii. Este un motiv foarte bun sa nu devin o piatra de moara. Nici pentru ei si pentru nimeni altcineva. Daca vrei sa ai zile in care sa te bucuri ca ai devenit un om mai bun, mai puternic, bazeaza-te in primul rand pe tine! Cineva spunea ca nu e o idee buna sa iti pui fericirea in ceva ce poate fi pierdut. Singurul lucru de pe lumea asta pe care nu il poti pierde esti TU! De aceea fericirea sta in tine si in privirea ta. Asa ca mare grija- atentie la modul cum vezi lucrurile :).

Te las,
O seara buna sa ai!
Catalina

Un comentariu: