luni, 26 mai 2014

Viata bate filmul


Salutare!

Astazi as vrea sa iti vorbesc despre esec si despre cum reactionam cand se intampla.
Am sa formulez scurt si la obiect: cel mai rau lucru pe care il poti face pentru tine este sa iti plangi de mila.
Exemple in acest sens sunt o gramada insa nu am sa scriu astazi despre Edison, am sa iti impartasesc putin din experienta mea.
Pentru prima data, la modul constient, pusa in fata unei experiente nefavorabile mie, am reactionat diferit: am sarit de faza in care imi plangeam de mila. Iti povesteam de triunghiul dramei, acela in care exista un Agresor, o Victima si un Salvator. Ei bine, m-am pozitionat in afara triunghiului si man, tare bine a fost.
·         Vizibilitate asupra optiunilor- crystal clear
·         Repozitionare decizie rapida- done
·         Incarcare emotionala negativa – 0
·         Indreptarea rapida a situatiei- done
·         Raportul cu cei din jur- excelent
·         Starea de bine- 1000%
Este o certitudine faptul ca viata nu este roz. Foarte rar este roz chiar. Insa la fel de cert iti pot spune ca suntem  regizorii vietii noastre si ca de noi depinde calitatea filmului.
Ultima expresie in materie de dezvoltare personala este ca esecul este de fapt invatare. Foarte adevarat daca alegi sa inveti ceva bun pentru tine. Eu din lectia mea nu am invatat ca “oamenii sunt rai”. Am invatat cum sa merg mai departe.
E din categoria “viata e frumos” J.

Sa aveti o zi grozava!
Catalina

EN- Life is better than the movie

Hey there!

Today I would like to write you about failure and about our reaction to it.
I’ll be short: the worst thing you can do in a situation like this is to feel peety for yourself and start crying about it.
There are many examples sustaining my thoughts but today I will not discuss about Edison but about my personal experience.
For the first time in my life I consciously reacted in a different way while experiencing an unfriendly situation: I didn’t start acting like a victim by feeling sorry for myself.  I was telling you the other stories about the drama triangle, that has an Agressor, a Victim and a Rescuer. Well, this time I positioned myself outside  the triangle and man, that felt good! J

·         Visibility on my alternatives- crystal clear
·         Repositioning for a quick decision- done
·         Negative emotional burdening – 0
·         Quick fix of the situation- done
·         Report - excelent
·         Well being- 1000%

It’s a certainty the fact that life is not pink. We actually have rare moments when it is pink. But I can also tell you for certain that we are the producers of our own lives and that it’s up to us to make a really good movie.
The last expression in the personal development area is that failure is actually a learning phase. True if you choose to learn something good/useful/positive for you . From my lesson I didn’t find out that “people are mean”. I found out how to move on.

It’s from the “live is beautiful” category J.

Have a great day!
Catalina





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu