miercuri, 14 mai 2014

Relationarea


Salutare dragilor,

Sper ca ati folosit din plin timpul pentru ultimul test pe care vi l-am impartasit si sper de asemenea ca v-a fost de ajutor.

Pentru mine saptamana aceasta a fost extrem de incarcata, cu multe evenimente, trairi intense si partea buna e ca am supravietuit J.

Sincer, cred ca nu as fi facut fata asa de bine daca nu as fi citit cu mare atentie si nu as fi inteles rezultatele testului SCARF. Cu ce am ramas de pe urma acestuia? Ei bine, mie pe primul loc mi-a iesit nevoia de Relationare, care este minunata pana intr-un punct- acel punct spune ca este bine sa iti folosesti Relationarea ca pe o putere insa doar pentru persoanele care sunt cu adevarat importante pentru tine. Ceea ce am si aplicat si vreau sa va spun ca am trecut cu nota maxima zic eu peste doua incercari si asa am inteles.
Relationarea  este un punct forte pentru mine deoarece iubesc oamenii in general si am o relatie foarte buna cu majoritatea celor cu care interactionez. Cand nu ma ajuta, dar nu ma ajuta absolut deloc, este atunci cand am de luat o decizie importanta si in loc sa pun bine in balanta toate aspectele tind sa ma raportez foarte mult la oameni. Ei bine, aici m-au ajutat rezultatele testului: raporteaza-te la relatia pe care o ai cu cei ce sunt importanti pentru tine. Acestea sunt cuvintele magice, dragii mei si desi am o varsta si in general aplicam regula asta, acum ca o am negru pe alb parca mi-e si mai bine J.
Cu alte cuvinte, cand ai butonul de Relationare “sensibil”, fii foarte atent sa iti setezi corect asteptarile- nu astepta prea multe de la persoanele care nu iti sunt importante.

Problem solved, ziua mea e minunata si la fel va doresc si voua!  

Cu drag,

Catalina

P.S: care e butonul tau \sensibil? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu