joi, 31 decembrie 2020

2020: the lesson, the learnings, the power

 


Este ultima zi din anul pe care nu il vom uita niciodata: 2020.

 

Am obiceiul ca in noaptea Anului Nou sa citesc ce am realizat din ce mi-am propus pentru acel an si sa scriu ce imi doresc pentru anul urmator.

Ei bine, anul acesta am furat startul, am invatat lista de dorinte 2021 pe de rost, desi e mai lunga ca niciodata, si cu toate astea nu ma pot opri sa nu ma gandesc la ce las in urma.

Pentru ca este un an pe care intr-o mare masura toti vrem sa il lasam in urma.

 

Totusi, tind sa cred ca nimic nu este intamplator si ca 2020 a trebuit sa vina cu niste lectii pentru noi si ne-a luat ce trebuia sa ne ia, astfel incat sa putem primi de la 2021 mult bine, pentru tot ce am lasat in urma.

 

In fiecare lectie este un profesor. Iar profesorii lui 2020 m-au invatat multe:

 

·       M-au invatat sa renunt la frici. Sa nu le mai las sa imi conduca deciziile de viata.

·       M-au invatat sa las in urma greselile trecutului. Partea buna a trecutului este ca a trecut. El este doar o poveste pe care ne-o spunem, important este sa invatam Lectia si sa mergem mai departe, lasand in urma regretele. Pentru ca suferinta trecutului este un fapt, dar durerea lui este o alegere.

·       M-au invatat sa nu judec pe nimeni, pentru ca fiecare om are o poveste. Sa nu consider ca sunt mai presus de oamenii din jurul meu, dar nici mai prejos. Sa inteleg ca si eu am o valoare, ca OM, pentru care nu exista taler sa poata fi masurata. Si la fel ai si tu- respecta asta!

·       Am lasat in urma relatiile toxice. Toxic pentru mine inseamna tot ce functioneaza impotriva mea. Si da, puterea unei relatii toxice nu este la alte personae, ci la tine- cand accepti, devii Tu toxic pentru Tine. Stop blaming others. Nu esti un copac, vorba aceea, poti pleca oricand.

·       Nu mai urmaresc perfectiunea dar am in continuare standardele sus. Pentru ca putem realiza orice ne putem imagina. Si da, am inca imaginatia unui copil care a citit mult J.

·       M-au mai invatat sa zic Nu chiar si cand m-a durut sa o fac. Foarte grea lectie, bun profesorul..Dar, atata timp cat pierzand m-am regasit pe mine, durerea a meritat. Pentru ca la fel m-a durut si cand am cazut, invatand sa merg. Dar nu m-am oprit si asa cum am reusit atunci, am invatat sa reusesc si acum.

·       Cea mai frumoasa lectie? M-au invatat sa Iert. Cea mai grea iertare este cea fata de sine. Cea mai grea. Invatand sa te ierti, inveti sa te iubesti. Invatand sa te iubesti, inveti sa te pretuiesti. Nu poti astepta sa o faca altii fata de tine daca tu nu stii sa o faci. Inca mai am de invatat, insa pot spune ca am lasat multe greutati sufletesti in urma, si sincer, cred ca am reusit doar datorita lui 2020.

 

Ce imi doresc pentru 2021? Pe langa acea lista mare? J

 

·       Sa stiu sa ma uit in directia potrivita. Intotdeauna.

·       Sa stiu sa imi pretuiesc timpul si cui sa i-l daruiesc.

·       As fi zis sa invat sa daruiesc conditionat. Pentru ca pana acum nu am facut-o. Dar…nu as mai fi eu J.

 

Stiu ca pare putin. Dar nu este.

 

Tu ? Ce iti doresti pentru 2021?

 

Cu drag,

C

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu